Friday, November 12, 2010

mau kerja....tp.....????

aiyaaaaa.......boring giler....ape la yang aku nak buat nie...dah habis belajar dah...skrang tunggu kerja jatuh atas riba...hahahhahaha...cari la miss nouvo eh!!!!huhuhuhuhuu..kerja mane ade datang sesuka ati.....

kan sedap kalo aku anak org kaya....x pyah nak susah2 cari kerja....hmmm..tp tuhan 2 maha adil...die dah buat yang terbaik utk makhluknye....hmmm...

skrang aku dah dapat dah tawaran kerja tetapi mamaku la plak x lepaskan aku kerja jauh....mcm mane la aku nak berkembang kalo asyik nak kerja di dalam kawasan yang aku duduk jerk....hmmmm...entahlah eima....

nak bissness plak modal x de..aku ingat nak buat photograph amek gmbar orang kawen...tp aku kene masuk khusus amek gmbar dulu la...keje nie blh buat smbilan...smbil aku kerja tetap 6t...hmmmm....

3 comments:

  1. hahahha..
    ko pn dh jd mcm aku..bpok sumbak gler....
    nk kje aku xthu nk kje ape..nk tggu gak kje dtg brgolek..he..
    akupn rs nk jd potograper mcm besh jer tp kne kusus lu..
    dh ko wt pe skunk??

    ReplyDelete
  2. wat bodo leha...hahahahhahaha...hmmm...gni la pulok..time belajar rase malas...bile dah habis gni rase nak blajar pulok...bosan duk gnih..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. weh mu ni!!4low la blog ak..ak da 4low blog mu 2 haha
    weh mu dpt kje pe??kje bez ke??alaaa pujok la mak mu 2..hehe ak dpt kje gak..tp mak ak xbg pki sexy2..2 puas mikir 2..

    ReplyDelete